LethaK Maas

Dat ShoutBox about StarCitizen

1 898 messages dans ce sujet

OMG c'est épique ! *q* 

*en a mis partout*

Et puis le premier c'est un Aurora qui lui met mal ! Alors le vaisseau de pauvre est à chier hein ? 8D *fier de son Aurora*

OMG c'est épique ! *q* 

*en a mis partout*

Et puis le premier c'est un Aurora qui lui met mal ! Alors le vaisseau de pauvre est à chier hein ? 8D *fier de son Aurora*

Il lui met mal, faut vite le dire hein, moi j'ai plutôt vu ça comme 'bah, cette fourmi ne peut pas me faire grand chose' et donc il a continué de voler, alors que pour le 325a, il est tout de suite passé aux choses sérieuses.  :lol:

Perso, je vais passer au Super Hornet, parce Max power plant size = 4 et qu'on a pas besoin du co-pilote pour la tourelle, même s'il aidera sûrement beaucoup. Et aussi il pourra jump, regardez l'équipement additionnel !

Modifié par Brohak

OMG c'est épique ! *q* 

*en a mis partout*

Il lui met mal, faut vite le dire hein, moi j'ai plutôt vu ça comme 'bah, cette fourmi ne peut pas me faire grand chose' et donc il a continué de voler, alors que pour le 325a, il est tout de suite passé aux choses sérieuses.  :lol:

C'est EXACTEMENT ça !

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13334-Letter-From-The-Chairman-24-Million

24M$ atteints... Quelle surprise... 

Greetings Citizens,

It looks like the Hornet commercial and brochure were a resounding success; the president of Anvil Aerospace should expect a bonus this quarter! In all seriousness, the community is continuing to set funding records and is allowing us to do more with Star Citizen. At $24 million, you’ve unlocked the following stretch goal:

• Public Transportation System – Need to get from one place to another but don’t have a starship? We’re building a galactic transportation system. You can travel via transport from system to system in Star Citizen and even ship items (like a ship you need moved to another hangar.) With this stretch goal, we’ll expand this system: star liners, long range transports, charter ships and flyable shuttles!
Monorail_train_concept_design_revise_1_.

Pictured here is a monorail car, which will be used by the player to travel from place to place on Terra! A public transportation system may not seem as sexy as a new bomber or a cruiser, but it speaks directly to the goal of making Star Citizen an immersive, world-building experience. Instead of having a simple ‘fast travel’ option like anMMORPG, Star Citizen will feature a living, breathing system to support that gameplay requirement… a system that will be impacted by the economy and player actions in all sorts of exciting ways!

We’re also revealing the $26 million goal, which I think will interest a lot of players. We have become increasingly fascinating with the possibilities for larger capital ships in Star Citizen and would like to dedicate some of the additional funding to expanding their functionality:

• Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive.
Thank you for your continued support. I hope you take as much pride as I do in the fact that you aren’t only bringing back PC games and taking a shot across the bow at big publishers, you’re taking Star Citizen to new frontiers. The team at Cloud Imperium can’t wait to show you what’s next!

Finally, one small change to the Hornet rollout. We’ve had a number of requests from backers eager to purchase the limited edition Super Hornet who will not be able to do so until the end of the month. Federal employees in the United States who are just getting back to work after the recent government shutdown are especially affected. We are grateful for your passion and would like to help however possible. With this in mind, we are going to keep the Super Hornet available an extra week through Monday, November 4th. We hope that helps give all of our existing backers an opportunity to upgrade to the F7C-M!

— Chris Roberts

Modifié par SrC

Le rush commencera vers les 1.000 je pense... Quoiqu'il en soit, j'imagine qu'ils rajouteront des places. Ils bossent et communiquent beaucoup, pour que le fl$w continue, je doute qu'ils limitent au final.

50.5M c'est le cout de prod de GTA 5. +/- 15M de plus pour les comptabilité consol et future portage PC.

tout le reste c'est de la com's et des contrats autres.

Star Citizen est à la moitié du cout de prod et ce sans précèdent ou campagne de com, et uniquement destiné au PC. MOUHAHAHA

Le rush commencera vers les 1.000 je pense... Quoiqu'il en soit, j'imagine qu'ils rajouteront des places. Ils bossent et communiquent beaucoup, pour que le fl$w continue, je doute qu'ils limitent au final.

Bah déjà l'objectif des 25M$ c'est une amélioration de l'alpha, ça m'étonnerait qu'il n'y ai que seulement le fait que ça sorte dans toutes les régions en même temps XD

Si ca continue comme ca, le jeu sera entre 40 et 60 Million dans 1 an

Ils vont plus savoir quoi rajouter à force ! XD