944 messages dans ce sujet

Après 36 pages de bon et loyaux services, le précédent topic shoutbox salue la naissance de celui là

Vous pouvez utiliser ce topic pour mettre tous les trucs plus ou moins inutiles que vous auriez mis dans la shoutbox, mais cette fois avec les accents !

Tagada tagada ....

Discours de Bush du 11 Septembre 1990, 11 ans avant vous savez quoi.

And that's why I want to speak to you today about a New World taking shape around us. About the prospects for a New World Order now within our reach. In the coming weeks I'll be talking in some detail about the possibility the New World Order emerging after the Cold War. But today I want to discuss another aspect of that order. You see as the Cold War drew to an end. We saw the possibilities of a New Order in which Nations work together. It referred the New Ways of working with other Nations to deter aggression and to achieve stability as all threats receipt new threats emerge, the quest for the New World Order is in part a challenge to keep the dangers of DISORDER at bay. We must build on the successes of Desert Storm to give new shape and momentum to this New World Order. Only when this transformation is complete, will we be able to take full measure of the opportunities presented by this New and Involving World Order. The New World Order really is a tool for addressing a New World of possibilities this Order against its mission in shape not just from share of interests, but from shared ideals.

2. With few exceptions the World now stands as ONE. Year and a half ago in Germany I said that our Goal was a EUROPE whole and free. Tonight GERMANY is united, Europe has become whole and free. The World can therefore see this opportunity to fulfil the long held promise of the New World Order. We can find meaning and reward by serving some higher purpose than ourselves, a shining purpose, the ILLUMINATION of a thousand points of light.

3. What is its stake is more than one small country, it is a big idea a New World Order for a diverse Nations are drawn together in common cause to achieve the universal aspirations of Mankind.

SINON Y'A OPE CE SOIR BANDE DE NOUILLES

J'essaye de nous avoir du fight outfit v outfit sur Amerish. Selon la motivation des gars en face, ça peut tourner à l'épique-extrême.

Retlz et bestan aiment ça

Pirate! Vas-y lâche ton lien. Vous remarquerez qu'une des grands mères a disparu des pubs? A-t-elle succombé à la semoule pirate? C'est très intriguant ...

Ils ont testé GTA V et du coup, ils flippent pour leurs jeux. :x

Mais sortir en même temps que Titanfall, je sais pas si c'est une bonne idée. ^^

Modifié par kardhafi

J'ai vu ça dans le documentaire "America from freedom to fascism", que je recommande à tout le monde pour se rendre compte à quel point les "hautes sphères" américaines sont corrompues (ça fait d'autant plus peur quand on connait l'étendu de l'influence amerlock sur le reste du monde).

http://www.france2.fr/emissions/envoye-special/videos/rhozet_es_sujet2_20131017_62_17102013231322_F2?onglet=tous&page=1

envoyé special (france 2) de 45min sur l'operation serval au mali, 100% images inedites (un peu d'avion, d'helico, et beaucoup de biffins)

c'est de la que viennent les images du link de lethak.

Modifié par MaxButched

http://fr.wikipedia.org/wiki/Umami

Résumons, je bouffe 2-3 fois par jour, j'aime cuisiner, varier mes plats etc etc... Je connais ce gout, et en cherchant d'autres aliments correspondants, je tombe là-dessus ! Une saveur de base sérieux ! -_- J'aurai dû aller à l'école... Y vous l'ont appris vous ?